aså snälla

aa jag är så sjukt jävla irriterad just nu, jag ska inte säga på vem men jag måste skriva av mej. eller nej det ska jag inte göra, inte på bloggen för det är O M O G E T ! jag ska ta det här som en man , MUHAHHA !
ehm , jo juste jag är typ frisk , jippi kaj yey HAH ! så imorrn ska jag först träffa jenko och gå en promenad och ja prata.
sen får vi väl se vad som händer och fötter. jag har för mej att jag skulle göra nått kul, hmm.
på tisdag ska jag kanske på grönan med ida jessica och några fler maby. men det är bara om jag får pengar av mamma och pappa. probliby not... :( aja jag får ha kul på hemmaplan :D wiie ! aja puss på er raringar, im out !


i know, im cute

hahaha mumin näsa eller vad ?

meeeei :D

jippeeey mei

så här kul kan man ha när man är sjuk :D

haha

yeeeeeeeeeeey

hell yeah im hot ;)
 
juste jag ska börja med nått nytt i bloggen.
ja juste, veckans gulligaste. och ja här har ni henne, aslihan taskin !

du är allitid så snäll och generös. och du sviker alldrig en vän.
puss på dej gumman <3

'

kisses and hugs baby :)


Kommentarer
Postat av: Asli

naaaw fan va söööt !!

Du själv är generös och snäll och de går inte att svika en sådan person. :D

hihi fett gulliga bilder på dig btw =)

Hugs&kisses Honey ;) <3

2009-06-21 @ 08:53:16
Postat av: matillan

hihih danke :D pussar och kramar <3

2009-06-21 @ 13:53:50
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: louise

vad modig du är gumman!Du passade asbra i det :)<3

2009-06-21 @ 20:21:30
URL: http://guesss.blogg.se/
Postat av: Fedde

HAHA!! Fett snällt av dig tilko!! Fett fin bild på dig oxå asli!! Vi måste träffas snart! <33 :)

2009-06-22 @ 14:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0