back in buissnes !

hej alla underbart söta. (haha lät lite väg glad där kanske?) nej men ärligt, hello på er !
ah idag kom jag hen från landet dåra. de va fett chill där faktiskt, men det är ännu mer chill att jag är hemma nu !
jag har mest vart med mina kusiner och badat å så. sen på lördagen hade ju olle och nettan sin fest så då drog vi till vikingalund och var där hela kvällen (och morgonen) det var askul (fast jag har skämmt ut mej för resten av livet haha) jag tänker INTE säga vad jag gjort, inte till nån, det är bara jenko och de som var där som vet, lucky mee ! maby i tell u later....mohaha
nej men sen har jag inte gjort så mycket mera. grillat och ah åkt båt, chillat som sagt !

imorgon: så ska jag sova lääänge och sen ska jag dra in till stan och köpa present till min syrra, hon fyller ju år på torsdag !
17 år , shit...snart 18 ? gash, då kommer hon flytta...eller kanske inte. jag venne.
men men , bilder kommer imorrn för jag orkar inte ladda upp alla nu .  pussen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0