bilder från i helgen

hellu, sry för dålig updatering men ah jag har inte haft tid idag. jag pallar inte skriva om det som hände igår, eller inte allt iaf, för en del blev knas som in i helvette :S ! juste måste bara berätta roligaste saken som mirre berättade.
aså när vi skulle sova så låg mire och nille ute i soffan.
 å så sa mirre: jag går och lägger mej här inne hos dom istället
. han kollar upp och ba: okej. men när han säger det så har ena hans öga fuckat ur så ögonlocket bara hänger. 
hahahan och självklart så börjar hon asgarva å så. aså det låter kanske inte så kul i bloggen men de är jukt kul när man får höra det irl ! aja, här kommer bilder. pussgurka <3
 eller okej de kommer sen, för miin data lackar hah

idag har jag iaf först vart hos freja (vaknade upp där) ah vi sa hejdå till robin och nille och så gick jag och M ut och sola. jag vart faktiskt brun (A) sen kolla vi på film, eller jag sov ist. hade ju vart vaken hela natten så jag var inte direkt pigg m man säger så.
sen har jag passat gullungen hanna :D det var faktiskt jättemys. typ hämta henne på dagis, vi va ute på hennes tomt med pilbågar och lekte jägare, sen har vi gungat och sånna stuff. jag vet det är barsnligt, men super kul. 
 ikäll ska jag bara vara hemma, chill som fan. mormor och morfar har sin bröllops dag idag så vi ska käka god mat och bara tare lungt, och det är fan skönt för jag orkar typ inget just nu. har typ halsfluss också :S not fun ! eller jag har iaf ont i halsen :S
aja nu ska jag säga hejdå för jag pallar inte skriva mera, kisses !


skolavslutningskläder

hahaha  kolla fågelskiten :O

bruds <3

jag på språng

jag&freja


meei

mirres strumpbyxor som hon satte nagelack på, haha fail !

mirandah !

m&m


bruds

mörk bild

F&M


hahah kolla killen in the bil xD

jenko


f&J

moi baby

uss

we

söta ;D

frej och mat haha

HAHAHAHAH, freja hade inga shorts att låna ut så jag tog hennes brorsas underwear ! aså jag hade troser under (A)
värra bånge det ser ur som att jag har " ) men nej nej nej !

lite bättre bild kanske, HAHAH ful som fan *asgarv*

kisses  / matillan the sunshine !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0