emil är en skön grabb

HAHAHA ingen kan någonsinn fatta hur mycket jag älskar emil i lönneberga. så jävla klockren kille.
fyfan aså. här kommer ett youtube klipp om det funkar, de är första gången som jag lägger in nått hehe.

jag älskar när hans pappa får damp och bah: snickerboa.
förgrymmade unge och blablabla. HAHAHAH SÅ JÄVLA KUL
och när emil bah: NÄ NU BLIR JAG ARG !
när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när jag inte har pengar då kan jag inte dricka sockerdricka, när i hundans namn får jag dricka sockerdricka ? HAHAHA SÅ  BLIR HAN ASSUR !
aja jag ska inte skriva mera, klippet får tala för sej själv !

Kommentarer
Postat av: jenkooo

HAHAHAHAHAHHA asså den där emil e så jääävla rooolig!:D hahahahahh roligaste klippet eveeeeer!:D

2009-06-15 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0