flum me jenko

bilder från när jag va hemma hos jenko. puss på det. njut

HAHAHA fan va vi garva åt den här bilden

HAHAHA

SO TRUE

SKÄGGIGA DAMEN ELLER VAAD ?

hihih kolla jenko :D

haha funny

hahahahaahaha jag var "fjortis"

lärre....

jag skulle nog alldrig kunna va blondin, usch va ful jag är i det

JENKO I MITT <3

naturale again

sistaaaaaaaaaaaaah !

HAHA, vi vet att bilderna är super "snygga" och vi är värkligen heeeelt seriösa på dom.
menmen , vi är omogna and we don't care. så jag hoppas ni får ett gott skratt av de här.
det fick jag iaf, puss på det ! <3

Kommentarer
Postat av: ida

hahah shit, jag trodde det va emma.F på 7de bilden x)<3

2009-06-15 @ 00:46:47
URL: http://femhundra.devote.se
Postat av: matillan

HAHAHA, aah de är lite likt faktiskt (: <3

2009-06-15 @ 07:10:05
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHAHHAHA kolla min haka på sista bilden!! hahahah :D

2009-06-18 @ 20:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0