galen brud dära

hej alla sköna prickar. nu har jag precis kommit hem. ikväll har jag åkt runt på frejas moppe mohahah, och jag säger bara. bruden är galen !!! vi åkte tre på hennes moppe en bit, jag , mirre och freja. fyfan va kul de va, typ tog genväg genom kräsmattor och skit :O sen kör freja som en jävla galning och tutar på alla. hahahah mirre och hon tyckte det va fätt kul när de hoppa till och grejer. ah sen kom jenko, vi mötte henne vid skolan. snacka lite och så, men sen kom hennes pappa och hämta henne :( hon får ju inte vara ute "sent" längre :/ så då drog resten av oss hem te freja, hämtade lite å dricka och ja de tog med lite godis också. så åkte vi till en brygga och chilla. asmys. jag har haft en skitrolig kväll faktiskt, flummat som fan.

det har hänt massor av roliga saker ikväll också.
när vi var vid grimbo och skulle köpa lite grejer så satt de typ några killar dära.
freja körde galet förbi dom.
sen stannade vi köte lite grejer, men när vi skulle åka så körde freja utan att jag hade hoppat på.
HAHAHA , JAG BA: frejaaaaa väntaaa! killarna ba skrek nått som jag inte kommer ihåg, men typ kommigen eller nått. jag ba satt där halft på moppen och höll i mej allt vad jag kunde, kul som fan.HAHAHAH

sen självklart massor av knas saker som vi hittat på också, typ som stig och johan tror jag myrorna hette.
heheh de va kul de, men nu ska jag duscha. pussen :D §
 

jag och jenko är cuula

jenko


fedde jenko stan

jag vid bron till gammla stan , ful i know

fedde baby, jag vet att du sa att du skull mörda mej om jag la upp en här. men du är ju såå söt :D

jenko

båtgrej i stan

HAHAHA, apa :D

fulingarna på urban outfitters mohahhahah , bjuder på bilden :D

jag <3 urbanoutfitters. jag ääälskar väskan so cute

jag och jenko hahahaha, horseleg eller vad ? :O

söta meeej hahahaha

fedde och j

aja det var allt från mej , bajskorv ;)<3

Kommentarer
Postat av: ARG FEDDKO!!!!!

TIIILLLDDDAAAA!!! TA BORT DEN DÄR BILDEN!!!!!



JAG SER UT SOM ETT JÄVLA ÄCKEL! KOLLA MINA ÖGON!!

VA FAN TYP MATS-VARNING!!

2009-06-23 @ 11:25:57
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH jag ser ju ut som en dvärg på första bilden hahahahah :P love yaaah hun <333 :D

2009-06-23 @ 11:47:06
Postat av: A'et

haha fan va sööta! :D <3

2009-06-23 @ 15:42:26
Postat av: matillan

hahaha nejdå fedde, du är supersöt. bilden stannar !

love yah to hunnyh

i know we are ;) <3

det var svar på allt, <3

2009-06-23 @ 16:06:51
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: Norea

HAHAA JAG ÄR FUL / Fedde :D

2009-06-23 @ 21:51:06
URL: http://www.betongpopcorn.devote.se
Postat av: matillan

nnej du är söööt !

2009-06-24 @ 15:18:30
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0