god morgon bloggen

min kväll igår var faktiskt hyffsad. jag var hemma med min släkt och ja bara chilla, spelade gh och ja lite annat.
juste , vet ni vad jag ska på torsdag ? till mitt landställe, aså vet ni hur grymmt skönt det ska bli eller. ska vara där med mina kusiner och så. ah jag längtar tills dess, jag älskar mitt landställe, det är bäst. allt med den ön är bäst.
jag känner mej så hemma där, lixom trygg. svårt att förklara men, ja ni borde åka dit. så grymmt fint och härlig plats.
här kommer lite bilder. jag har inte tagit dom själv, tagit från google. men när jag kommer hem därifrån då ska ni få se.

karlby

kyrkan. den är så grymmt fin, den ligger längst ut på ön !

hotellet / de röda huset

kyrkan igen hih

random tjej och laban som jag red på för några sommrar sen

staty på en ö i kökars skärgård

ja d va det, puss på er älsklingar :) <3

Kommentarer
Postat av: jenkoo

hihi jag följer fan med till ditt land asså :D <3

2009-06-20 @ 13:48:46
Postat av: matillan

gööör så gumman , du jag och en hel ö aså.

fyfan va flumm :D <3

2009-06-20 @ 23:13:49
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0