grill utan moi ? :(

hejsan alla ni som loves moi, hahaha nej jag skoja, ni kanske hatar mej ? who knows...
aja, ikväll har jag bara packat. åker ju imorrn. gash vad skönt, fast jag kommer sakna vissa som fan, de vet ju villka de är. ikväll har jag bara vart hemma och ja ni fattar ju vad jag gjort. nu när jag logga in på msn så fick jag reda på att mina bruds hade grillat utan mej , man bah whaaaaaaat ?....
hahaha ne jag skojja bara, det var mitt fel. jag kollade inte mobilen och de hade typ ringt flera gånger. satt aja, i hope they had najs. de va typ freja,josse,lollo,mirre och jenko i  think. nu hinner jag inte träffa de något mer innan jag åker men men, see ya all next week !

här är lite planer inför helg och nästa vecka (eftersom att jag inte kommer att kunna blogga då)
torsdag: jag åker till mina kusiner. hoppar in i deras bil och sen åker vi till mitt landställe.
fredag: jag är på kökar, hittar på nått kul med mina kusiner. typ bada åka båt.
lördag: fest på vikingaskär, ska bli astrevligt. hihi and im going to be the nicest at the party as always ;) (driiv)
söndag: jag venne, bara chilla tror jag.
måndag: mamma och pappa åker hem, jag kanske följer med. det beror på hur jag känner.
tisdag: antingen vara kvar på kökar. eller så skulle jag träffa annie, vi har en del saker att reda ut må ni tro haha ;)
onsdag: åka hem från kökar, eller stanna. i don't know.
torsdag: förhoppningsvis hemma.

aja de va det. fyfan va chill de ska bli och komma ut på landet. badvatten,frisk luft, traktorer, gammla lantmänn, aaah jag längtar. matilda is on her way to heaven.
aa jo juste, nästa gång jag åker ut dit, gissa vem som ska med då ?
jooooo.....
JENKO ! fyfan va kul vi kommer att ha bruden. jag kanske får ta med några fler, i hope. galet najs då.

aja i nästa inlägg som jag ska göra om fem sekunder lägger jag upp bilderna från igår, om inte datan lackar som den alltid gör.
pussen på rumpestumpen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0