hej bloggen again

jag kan inte hålla mej borta från blogg.se så enkelt äre.
nu ka jag snart gå ner till station och ta bussen te freja. vi skulle igentligen på fest i helenelund men det blev inte av, festen kom till oss istället HAHA ! nejdå jag bara drev, men det kommer några killar där ifrån som vi ska vara med eller nått (?) jag vet typ ingenting hihi. iaf , dagen har vart hyfsad exept the raining :S jag har vart hemma hos maja och kollat film. sen ringer mamma och säger att vi har fått en present från mormor och morfar, så jag taggar hem och kollar vad det är, och ja det var en 52 tumms plastma tv :O jag bah: varför får vi den ?
mormor bah: vi fick lite pengar och då tänkte vi ge presenter till våra barn.
ofta man gör det ? :O
så min mammas syskon fick också en varsin tv, eller inte emil för han hade redan så många eller nått så han fick en gräsmatta HAHA ! men de va sjukt najs. tack M&M i love you <3
sen har jag inte gjort så mycket mera.

såhär ska jag se ut ikv


hihi och här är lite andra funny pics

annanas är gott, hihi

jag hade trist

HAHAHA JAG SER UT SOM EN KÄRRING :O


aja det var det , hoppas du får en trevlig kväll. bye swetheart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0