hej bloggen , hejdå

hello raringar, nu har jag bestämt mig för en sak. jag ska ta en paus i bloggen.
för det första är det sommar lov och för det andra har jag ingen lust. allt blir bara cp och missuppfattas hela tiden. visst det är min blogg och jag skriver vad jag vill. men jag orkar inte med konsikvenserna längre, det blir för mycket.
eller helt kan jag inte lämna bloggen, men jag ska sätta lösen på den. så att bara jag kan läsa plus dom jag vill förstås.
för det var tanken från början. jag vill inte ha 1000000 läsare och bli som paow & dessie. kolla bara på hur det har bivit mellan dom nu. de är inte vänner längre, de är konkurenter ! jag tycker synd om dom, faktiskt....
menmen , om du nu vill läsa min blogg så kan du få lösenordet på msn eller nått.
jag kommer ta bort lösen sen kanske, om jag tröttnar på att skriva för mej själv, eller så kanske jag inte gör det.
jag är bara trött på allt som påvärkas av min blogg,vänner,bekanta med mera.

annie, du har ju inte tid för att prata satt...
jag är trött på att allt missuppfattas mellan oss pga våra bloggar. jag är trött på att se att du fortfarande stör dej på mej genom din blogg, säg det till mej ist så slipper jag tro att de är lungt. jag vet inte vad jag ska göra längre, hur jag ska göra saker rätt för allt blir ändå fel i slutändan. nu när du läser ( jag vet att du gör det) så tror du säkert att jag menar värsta bitchigt och tycker synd om mej själv eller hur ? men det är inte så, inte alls. det är såhär våra bråk uppkommer hela tiden m i s s u p p f a t t n i n g ! man kan inte se genom en text vilket humör personen är på, för det är på rösten som man hör sånna saker.
eftersom det här är mitt sista synliga inlägg så ska det bli riktigt jävla bra.
jag tänker inte säga förlåt, jag tänker inte säga att jag är ledsen, för just nu är jag inte det.
mest besviken, jag vet inte varför jag bara är det. inte bara på dej, på lite annat också.
jag intalar mej själv att allt kommer ordna sej, det kommer bli bra, för du vet sån är jag. jag tror alltid positiv till allt. men grejen är den att om vi inte kan snacka och lösa det här så kommer inget att funka längre. jag vill inte prata med dej på telefon, eller på datan. jag vill se dej, och jag vill prata med dej face to face.
jag är trött på att få höra att det är lungt och sen få reda på att det inte är det. eller det kanske inte var lungt när vi snackade igår, när jag ringde och hörde hur du mådde, jag kanske bara ville tro det efter vi snackat ? ärligt talat så vet jag inte så jag tänker inte lägga skulden på dej för det.
jag har funderat lite, och du har inte träffat mej på ett tag så det kan inte vara mej som du stör dej på hela tiden, men eftersom du läser min blogg varje eller varannan dag så måste allt bero på den. vist det är ju jag, men på ett annat sätt. jag är ju inte så som i bloggen, nerskriven på papper lixom. det skulle vara ganska kul om mitt liv var som ett manus, men tyvärr så är det inte så. jag bryr mej om och tar åt mej utav det du sagt, falskhet, att jag sårar folk osv. jag har förändrats, jag är inte falsk. värkligen inte. och jag har inte sårat någon sen mutze och det hände.
this is me from my side ! :
jag heter matilda eriksson och är 15 år, jag är oftast glad och social när jag inte är inne i mina egna tankar haha, det häner faktiskt. jag är stolt över mitt utseende, min personlighet och mina vänner. jag har sjuk humor och har två bästa vänner som står mej väldigt nära. de är annie och jenko. jag älskar dom på olika sätt. annie mer som enn bästavän, jenko mer som en syster. mitt liv är långt från perfekt, det är också jag. men jag älskar det just nu, för det är precis som det ska vara, helt kanasigt haha !

sådär ser jag mej själv. jag tycker om mej för den jag är, men jag hatar vissa delar av mitt beteeende sometimes.
jag vet att jag kan bli för mycket och blablabla, jag tänker på vad jag gör och det är tanken som räknas right ?
det finns inget mer att säga tror jag, jag heter matilda and i am who i am, bye bloggen ! <3

PS: sätter lösen imorrn ist , hinner inte nu, ska sova hihih ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0