hej bloggen

idag hade vi premiär på vår musikal. det gick faktiskt asbra, hahaha fast när vi skulle dansa fastna aylen och ante i nån jävla tråd och allt vart helt sajk. och jag kunde fan inte hålla mej då, dog typ av garv, var tungen att springa av scenen diretk när vi var klara med dansen, HAHA de va dagens.
sen så solade jag me jenko i 20 min på solexpress. vart faktiskt lite brownie hehe. sen tagga jag hem , mötte upp mamma, och sen direkt till barkarby där jag skulle köpa skor. kollade runt och bestämde mej för att köpa två av alla som jag testade.
eftersom att min data fuckar sej kan ja inte lägga upp bilder på dom, satt de kommer imorrn plus alla bilderna från idag ;) <3
PÖSSY !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0