ångest ?

som många vet så kommer kännslorna när man är ensam. de lixom bombarderar en när man är som svagast. jag fucking hatar det. varför lixom ? usch
det är typ som att på dagarna så kan man fly från sej själv, från sina problem, från allt. man kan hitta på så mycket annat så att man glömmer sina problem. men på kvällen ligger man där själv, tänker på allt som man gjort fel och bara känner ångest.
shit aså, jobbigt läge dära. det blir så här för mej näsan varje dag. nu vill jag inte värka som värsta psyket. jag mår bra , okej ?
men det jag menar är att, jag kan knappt sova om nätterna längre, antingen så är jag så överspidad för vad som ska hända dagen efter, eller så ligger jag och ångrar nått jag gjort. ja nu känner ni säkert mej lite bättre, iaf vet ni vad jag gör på kvällen ;)
nej men seriöst nu, jag ligger inte och tänker all night every day , men det händer ibland. jag kan tex ligga vaken en hel natt och tänka hur kul det ska bli dagen efter när jag ska resa utomlands eller nått sånt. och sen när man vaknar på morgonen så är man klarvaken även fast man sovit aslite.
ja det är sjukt enligt mej, väldigt sjukt. typ samma sak när man är kär, allt slutar fungera. man kan fan va vaken dygnet runt, man är alldrig trött :O wierd.... eller det kanske bara är så för mej , det kanske bara är jag som är konstig  ? hahahah

aa juste, en annan sak som jag och ida pratade om idag.
är det bara jag och hon som HATAR när killar skriver sötnos och älskling när de knappt känner än ?
aså usch , jag blir så äcklad av det. sånna killars sms raderar jag bara, eller skickar ett kallt mess tillbaka. för när de skriver så, då fattar man ju hur seriöst det är igentligen. 

eeeehm , ja. så här mycket bloggar jag när jag är sjuk. kul va ? och konstiga inlägg också, beror nog på att jag har feber. haha nej jag skojja. men ah like it ore love it baby ;) <3
pussar och kramar !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiet tillan det där första du skrev stämmer RAKT IN PÅ MIG JAG VET EXAKT HUR DU KÄNNER DU ÄR INTE ENSAM:o?!<3<3<3<3<3<

/ Julls

2009-06-21 @ 23:23:05
Postat av: matillan

braaaa jull gull :D då är jag inte konstig haa <3

2009-06-21 @ 23:37:20
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0