influensan :S

hej bloggen, sorry för dålig updatering men mitt internet har fuckat ur. igår hade vi vår sista musikal, och det var våran bästa ever. alla var så grymt duktiga :O jag är fett stolt över min klass. haha jag hade feber och grejer innan, men jag märkte knappt av det när jag stog på scen, wierd :S. idag skulle jag ju ätit middag med emma och ida, men det blev ju inte av eftersom jag är sjuk as you know :S idag skulle vi haft orienterings tävling i skolan,synd att jag missade, det är faktiskt ganska kul med de här idrotts dagarna :D well well kommer inte på nått mer att skriva, vi får hoppas att jag är frisk tills imorrn, palla va sjuk på en fredag hihih ;D PUSSY !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0