jadu...



ja det kan man ju fråga sej. jag vet inte vem jag har blivit nu på sista tiden. ärligt.
vafan håller jag på med ? att dricka och såra folk det är inte jag. visst det är inte direkt nån annan heller men ja det är svårt att förklara. förut ville jag alltid vara som jag är just nu, men nu hatar jag allt som har med dricka och krök att göra. vafan är det som är så jävla kul med det igentligen? ja skitkul, jag sårar min "bästa vän" och ljuger och massa skit. jag vill inte vara den där fjortisen som dricker sej full på helgerna, inte längre. nu är det slut med sånt. jag ska ändra mej, jag ska jag ska jag ska. nu är det på riktigt, och annie. jag ska/ kommer göra allt jag kan för att få tillbaka vår vänskap. vare sej det tar ett år eller inte, jag kommer fan inte ge upp, eller om du vill det så kommer jag ju det. jag vill inte vara en stalker. och jag ska gottgöra det som jag har gjort mot folk. ingen tror säkert på mej när jag skriver det här.
och tänker: ah jo men tjena, det kommer hålla i en vecka. men nej, det är nu eller alldrig, jag ska bevisa att jag kan. och jag ska fixa det här ! man kan säga att jag är två personer , matillan och matilda. matillan är falsk äcklig. matilda är snäll och omtänksam. jag ska bli mitt gammla jag igen, men med bättre erfarenheter. det är mitt sommarmål.
ni får tro vad ni vill om mej nu, det enda som betyder nått är hur mina närmsta vänner ser på mej.
jag vet vad jag är nu, och det är det som jag ska leva upp till. jag ska bli mej, thats it !
ingen förstår hur skönt det var att skriva den här texten, eller jo jag haha, men ah. nu känner jag att det här kommer att funka, jag ska bli som jag vill för en gång skull. tro vad ni vill men matilda eriksson kommer fixa det här.
jag lovar, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0