jag har cancer...i think

hej bloggen. jag är fortfarande sjuk, bara satt alla vet. mamma säger att jag har influensan men de tror inte jag. jag tror faktiskt att jag har cancer. för jag har värra bucklan på halsen, svårt att förklara men det sticker lixom ut :O mamma bah: de är bara en muskel, blablabla. men jag vet att det inte är det ! aja jag ska iallafall till läkaren snart och kolla upp mej.
juste, jag får inte heller vara veggo längre för mina päron :S jag är tydligen undernärd ? menmen , jag tänker iallafall vara veggo i skolan !
aa idag var jag först bara hemma, hade ju feber och var helt snurrig satt kunde inte gå till skolan. och så fick jag värra rycket och började måla och fixa i mitt rum. sen ringde jag pappa och fråga om han kunde köpa soffa och lite stuff från ikea till mitt rum när han ändå var påväg hem från jobbet. men nej nej , jag var tvungen att följa med -_- så han hämtade upp mej å mamma så åkte vi dit. fick med mej massor av bra saker hem :D
juste jag träffade fedde där också. och eftersom han är typ mest bortskämd i hela världen lackar han på sin mamma för att hon inte vill köpa nytt porslin tills hans födelsedag som är imorgon, eller rättare sagt om 10 min HAH. han är lite söt den där pysen ;) a juste om ni undrar vad han önskar sej så är det ett helt perfekt äpple. hihih :D don't ask me why....

jag har inte gjort så mycket mer idag, typ kollat på hostel och fixat i mitt rum. kul fredag eller hur ?
 well well , you know you love M atilda E riksson. HAHAHA do you get it ? pussy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0