lördags kväll


hejsan, nu har jag typ precis kommit hem. först var jag hos mina kusiner och åt och ah grattade deras mami. sen direkt när jag kom hem satte jag på mej mjukiskläder och drog ut i regnet. gick och mötte ida,jessica,johan,anton och fille vid station, plus en annan snubbe som jag inte vet va han hette.  vi satt och chilla vid station ett tag. men de va trist så ja,ida å jessica gick hem till ida. där va vi kanske i en kvart innan jessica skulle hem satt ah jag skulle också dra då.
först säger ida hejdå till jessica, ger henne en puss osv.
men när hon ska göra desamma mot mej så bah : BAAM in i mitt ansikte.
HAHAH, vi dog typ av garv, ida rammla på golvet och grejer. sötnos dära ;)
well well, imorrn ska jag till freja och lämmna lite stuff, sen kanske va me I & J å möta nån snubbe. men inget bestämt hih.
whose youre biatch ? youre my biatch. HAHA så sa jag och freja hela igår, de va lite kul actually ;) fula som fan men men.
aja pussy !

hihi gårkväll

HAHA , THE RING ELLER VAAAD ?

pallar inte lägga upp alla från igår för resten är typ suddiga.

här är min outfit for today

innan : SKABB VARNING

efteråt : good

från sidan

framsidan hih

yeye , fast jag bytte precis innan jag gick. så jag såg igentligen ut såhär hehe

fråga mej inte vad jag gör hehe, i don't know ;)

här kommer bilder från festen eller vad man ska kalla det


jag och kusin :D

min otroligt sociala kusin elias haha ;)

min syrra driver lite heheh, love her <3

viran och jag tog kort på varann, kul va ?


ett ljus HAHAH !
det var nog allt för idag, sov sött baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0