national dagen :D

well well, före första måste jag bara säga att jag blev lurad igår av fedde. han fyller inte alls år idag, de ska bara fira han idag. lite missuppfattning dära ;) han fyller år i morgon hihi.
 jag bah imorrse:GRATTIS :D<3
han: haha tack! :P men jag fyller år imorgon :P<3!
jag: men du sa ju att du fyllde år idag? :O pinsamt, nu har jag skrivit de i bloggen -_- <3
han: haha :P <3! nej men mina kusiner kommer hit idag !:)<3!
jag: aja du får fylla år idag enligt mej :D
han: haha okej :P<3

så var det slut på den konvesationen eller vad man ska säga ;) hih de va lite kul me alla smajlisar och grejer satt jag tog med dom :D
idag har jag fixat iordning i mitt rum, bilder kommer sen när min data slutat fukka upp sej :S
sen har jag kollat på emil i lönneberga. HAHA vet ni hur skön den där lilla grabben är eller ? jag asgarva genom hela filmen typ.
nu ska jag äta tårta med mamma och pappa för de har förlovnigsdag idag. 17 år har de varit förlovade :O
aja pussen (K)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0