ny design, you like ?

heeej bloggen. nu har jag städat i mitt rum och käkat middag. kött och klyft potatis ,yummie. ikväll ska jag dra till jenko och spela the sims 3 HAHA , nördvarning på mej aså. men de ska bli askul, fast vi börjar alltid bråka när vi spelar de där spelet.
jag kommer ihåg i typ 3:an när de första the sims kom ut. då spelade jag och hon 24/7, jag hade typ alla sims då och va värsta nörden. och när vi skulle bygga huset och de så började vi alltid bråka om hur det skulle se ut, ibland slutade det med av att nån av oss gick där ifrån. och då sprang man alltid efter och ba, förlåt. och sen va allt bra igen. HAHA, de var tider det, eller hur jennie ? aja nog om det. mitt rum är iallafall cleant nu, här kommer lite bilder :

garderoben

smikbordet plus fula mej HAH

min lilla smyckes låda eller vad man ska säga, btw i love my klocka

sängen och ah ni har ju ögon så ni ser ju själva ;)


hahhaha kolla den här bilden. fett gammal :O jag tror jag pratade med ida om nått , haha, funny

kisses / matillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0