ridning och snart barnvakt

hej bloggen, nu har jag precis ridigt med faster. det va skitmysigt faktiskt. jag red robina och hon red joy ;)
aja , igårkväll var jag och brudarna hos mirre. vi käkade pastasallad snackade och lite så, skitmys. sen drog vi iväg på mopparna när lollo kom. då åkte vi till samma brygga som vi vart vid dagen innan, tror jag de va. vi satt där och chilla/myste. sen åkte vi runt i sandaspåret (HAHAHA) de va fätt kul. mirre satt och snacka med mej om skogen på nån sjuk dialekt, haha jag och freja typ asgarva 24/7. mirre är allt rolig hon ;)
sen drog vi hem till mirre igen, vi skulle käkat popcorn men hennes syrra käka upp dom innan vi kom eller nått så vi käka maschmallows och lite annat skit.
aja , sen vid tolv drog jag jenko och freja hem till henne och kolla på film. de va jätteskönt att komma hen till henne och chilla. hehe hennes mamma var fätt söt och hade städat och grejer :D
 idag vaknade vi tidigt och drog oss hemmåt. sen snackade jag med mamma, och ja de va superskönt att få ut allt som har vart jobbigt den senaste månaden. så ja...jag fick lite goda råd och sånt.
sen red jag och nu ska jag snart åka iväg och hämta hanna, barnvakts dag idag you know ;)
hehe chill som fan, puss på er alla, bilder kommer sen. muhahha !

Kommentarer
Postat av: Miraandaa

Tlululu sötnos!

Grillning ikväll, är du på? ;)

Det kommer vara på våran brygga you knoow och det blir, jah, freja, lollo, josse´och förhoppningsvis du? (a) Jenko kunde typ inte :/

Innan du åker till landet och allt måste vi ju få mysa lite med dig haha;D

Ring mig när du ser det häär!

Puuuss!<3

2009-06-24 @ 17:06:58
Postat av: matillan

hihihi sötnos, nu går det inte. ni har ju redan vart där. det får bli en annan gång , pussar och kramar <3 :D

2009-06-24 @ 22:30:34
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0