sjuk sjuk sjuk cp kuk !

hejsan bloggen, nu sitter jag här framför min data och är sjuk, usch hatar det :S men som tur är så har jag söta bella bredvid mej som gör mej på bättre hummör. idag skulle jag städa inför midsommar igentligen, men ah jag kan ju knappt gå ner för trappen så näe ingen städning för mej idag. muhahah ! jag har inte så mycket att skriva, jo juste jag vill ta självmord ! så nu har jag sakt det, jag kan inte andas, jag kan inte äta och jag kan inet prata. och ALLT pågrund av min sjukdom, hatar hatar hatar den ! aja nu kommer bilder ! kisses <3

my drug
'
my homie bella hihi

my leggs

my outfit

hell yeah. nu ska jag gå och dicka te. yummie, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0