skolavslutning

hejsan ;) nu sitter jag hemma hos freja och käkar med mirre,jenko och freja. idag vare ju skolavslutning och det, fy fan va sorgligt det var :') en tjej börja böla när hon stog och skulle presentera några som skulle sjunga, till och med jag vart tårögd då. sen vare en tjej i nian som sjöng "fields of gold" sjut fint det var. aa sen efter det fick vi våra betyg. jag vart riktigt nöjd, fick 1 mgv, 8 vg och resten g. stolt över mej själv. men nästa år ska jag satsa på högre, im going to be a pluggish :D
nej men seriöst, jag ska kämpa som fan. well well, ikäll ska vi träffa några och ha lite grillning å mys. chill.
a nu orkar jag inte skriva mera, bajskorv i rumpan , HAHAHAHAHH ! roliga jag -_- !

bilder kommer senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0