stan idag med finaste ida , yeeey :D

hej bloggen. idag är jag frisk och fri från mitt hem hahah. jag har vart i stan med ida. vi hade faktiskt riktigt kul eller vad man ska säga, trevligt kanske är ett bättre ord ? men men , de jag fick med mej hem var en asfin klocka, haha jag köpte en lika dan som ida. shame on me...men de va lungt för henne satt. sen köpte jag ett linne / klänning ? vet inte vad de var men jag ska ha dern på skolavslutningen iaf. well well. nu ska jag ut med mina "sisters" haha ( emma och ida för er som inte fatta) vi ska åka runt och nörda oss på moppparna. vinka om ni ser mooi. pussen , laddar upp bilder ikväll. so keep youre eyes opend :D

JUSTE, ALLA ,GRATTA MIN BÄSTAKILLVÄNN FEDERICO PÅ HANS 15 ÅRS DAG ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0