jag ger upp

jag sårade dej, du sårade mej det är vi båda överens om. jag hatar att jag måste ta det här i bloggen, men det är det enda sättet som jag kan förklara för dej. jag har inte sakt att du är bitchig och sur hela tiden, det skrev jag i smset till dej för några dagar sedan om du överhuvudtaget läste det. jag tycker om att vara med dig, vi har kul ihop, det är därför som jag ringer och frågar om vi kan göra något. det enda som jag är irriterad på är din attityd mot andra när du är på dåligt humör. men jag märker att du försöker ändra på dej, och det är ju bra. jag ser mina brister, och jag vet att jag har gjort många fel i mitt liv. men ingen är felfri,right ? jag gjorde nått på valborg som jag värkligen ångrar, jag är ledsen för det jag gjort och jag har pratat med den personen. han kanske sa att det är lungt för att han vill bli av med mej. och jag kan förstå han. men hur ska jag veta att det inte är lungt då ? aså om du fattar, det är lite svårt att ändra på sig om man inte ens vet vad man ska ändra på. du sägar att jag sviker dej varje gång jag är med dej, men det är samma sak där. det har du alldrig sagt till mej, så hur ska jag då ändra på det som jag gör?. aså inget i vårt bråk leder någon stans, vi skyller en liten del på oss själva, och resten på den andra.
jag har sagt förlåt, jag har försökt att få tag på dej, jag har gjort allt jag kan. jag ser mina brister och de fel jag gjort, och jag ångrar dom. men det spelar ingen roll hur mycket jag säger det eller hur? 
alltså, det enda jag vill är att vi ska kunna prata med varandra. vi behöver inte umgås eller nått sånt. jag vill bara inte att vi ska sluta vår vänskap med bråk.
jag sårar inte folk med flit, det blir som ett försvar om du fattar. aså det är ganska svårt att förklara, men jag sårar folk innan de hinner såra mig, satt inte jag ska bli ledsen. det är jävligt fittigt men så är det och jag vet ju det själv. jag har börjat ändra mej.
jag försöker värkligen.

jag var falsk förut, jag snackade skit om mina vänner med dej. men det har jag ändrat på. jag har snackade med lollo i trollhättan om en grej som jag sakt. sen har jag sakt till henne att jag snackade skit om henne förut, men hon ville inte veta vad jag hade sakt.
jag berättade för freja varför jag vart sur på hennne och det när vi va i trollhättan.
jag har berättat för jullan att jag sakt saker om henne.

när du läser texten vill jag att du ska veta att jag är inte ett dugg sur, och jag menar det inte bitchigt heller.
jag vill att vi ska prata face to face, men det är upp till dej. det är lungt för mej att ta det på bloggen, men vem som helst kan ju läsa då ? och så blir det massor av missuppfattningar och skit. men som sagt, det är upp till dej. och jag tror definitift inte att du är rädd för mej baa satt du vet <3

jusste i texten längre ner. bye for now biatch grejen var inte till dej annie. så ta inte illa upp, de är en sak som jag och freja brukar driva om hah ;)  


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa det har du och liksom har lärt mej att alla snackar skit om alla!:) jag snackar också skit så liksom(x §§:D

2009-06-04 @ 22:31:20
Postat av: matillan

ja precis ;)§

2009-06-05 @ 12:25:08
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: annie

jaa, visst är det roligt att snacka skit bakom ryggen på varandra ? (Y) riktigt bra vänskap kan man ju också kalla det.

2009-06-06 @ 18:05:29
URL: http://fuckingbunnyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har sagt att det är roligt annie?

vi ahr inte sagt att det är roligt att snacka skit, men man ska lära sej att alla snackar skit om alla!



/Julia tildisss advokat;)

2009-06-07 @ 23:33:30
Postat av: Anonym

nej, är det svårt att fatta att alla faktiskt inte snackar skit om varann, bara för att ni göra det betyder det inte att alla gör det. Jag klarar mej utan att snacka om mina vänner iallafall.

2009-06-08 @ 13:42:28
Postat av: Anonym

// annie

2009-06-08 @ 13:42:54
URL: http://fuckingbunnyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

men ofta inte du har snackat skiit om någon eller gör det, liksom alla gör det. Det är ju as bra att du tycker att man inte ska det, men tyvär är det så, tycker det också är piss..!



/Julia, tildis Advokat.

2009-06-08 @ 18:20:08
URL: http:// Jullliiiisssss
Postat av: annie

Nej, jag snackar inte om någon.. jag har ingenting att snacka om? Ingen har gjort mej någonting, så varför ska jag överhuvud taget snacka om någon då? Jag kommenterar inte andras utseenden, oavsett vad jag egentligen tycker, så säger jag inte till någon om dom är fula osv.. jag är inte sån, jag snackar inte om mina vänner, jag behöver inte göra det, för jag har bara äkta vänner, falska kan sticka från mitt liv.

2009-06-09 @ 06:14:41
URL: http://fuckingbunnyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0