väsbydagen,stan,bio och sushi. yeeeey :D


hejhej, idag har jag vart i skolan först på den hära väsbydagen. jag spelade king för de fanns inget annat att välja på -_- !
well well, sen efter det drog jag lollo och jenko till centrum och käka sushi hih. lollo is back in sweden för er som inte vet det :D har faktiskt saknat henne. sen efter det drog hela klassen till stan och kolla bio. I love you ,man. hette den.
visst den var kul och så, men precis som alla andra jävla filmer. kan inte nån bara komma på något nytt ?
sen nu är jag hemma, har vart de i ett tag nu. när jag kom hem åt jag och kolla på *secret* eller haha nej jag ska inte skriva så, kommer ju få en kommentar bah : jättehemligt alla vet att du ska kolla på porr ! AHHAHAHAHHA, nej men ärligt, ta inte illa upp annie, jag menade det inte taskigt, men kunde bara inte låta bli. i hope you understand (:. aja här kommer bilder iaf, enjoy <3

HAHAH, here we have me.

and here we have jonko the rocker HAHAH !

barndomskompisar <3

aslihan- eller asliHon HAHA fyndiga lilla jag :D

HAHAHAH skrumple faces -_- !

HAHA så söt :D värra happy smile !

lollo :D

julle :D

hihih jag diggar den här bilden stenhårt

julia nylén

lullu

hihih cute !

gash va ful på mej, men jag bjuder.

ASÅ KOLLA SKOLMATEN ?! DEN ÄR INTE OKEJ, EEEEEEUW

bebo

adde

yey me again

julla söt <3

lollo, on the way home

jag just nu, hahah driv

moi ;D

i hope you like it, i did. mohahhaha ! pussy <3

juste, har du haft en bra dag ? :)

Kommentarer
Postat av: Asli

AHAHHAHAHA JAG SER UT SOM EN GROOODA!!! :O :D

2009-06-16 @ 06:10:49
Postat av: matillan

nejdå :) du är cute !

2009-06-16 @ 19:44:14
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: Asli

haha , nejdå.. Du själv är cuta ! :)

2009-06-16 @ 19:48:37
Postat av: Asli

Ehmm , mena cute* haha cuta :P

2009-06-16 @ 19:49:32
Postat av: matillan

HAHAHAH , cuta :D !

2009-06-17 @ 21:08:19
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0