veckans planer

eftersom jag är värra buissy denna vecka så skriver jag ner allt jag ska göra nu på en gång satt ni vet.
ska bara skriva lite om min dag, sen kommer listan hehe. jag slutade vid halv elva, elva idag och då taggade jag hem till maja. vi var några stycken där och chillade, kollade på high school musical 3. fyfan va sorgligt de va i slutet :( tänker på nästa år när vi går ut nian, jag kommer sakna min klass som fan :( älskar den. menmen , de ska bli chill me gymnasiet också. vi satt iaf snacka hur våran slutshow skulle vara och sånt, och jag säger bara, den kommer äga hästballe bara satt ni vet hahaha. meeen,  sen tagga jag hem iaf, skulle igentligen vart ed emma och ida men de blir på torsdag iställetför jag har ingen ork i kroppen, jag pallar värkligen inget. sover 24/7. har tp lågt blodtryck eller nått, ska kolla upp de hos läkarn.

onsdag: musikal på kvällen och skola på dagen.
torsdag:käka middag och mysa me emma och ida ;)
fredag: vara med ida,jessica och några killar typ ?
lördag: vara me mina brudz hahahah , chill som fan :D
söndag: inget bestämt hihih


de va de, c yah suckers ! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0