virus i halsen hmmm ?

tudiluu bloggen :) nu är jag vaken, men min hals är död. jag vaknade tidigt idag och åkte till läkarn.
han bah: vad har du för problem ?
jag bah : min hals gör ont, jag tror jag har fått halsfluss :S
han bah: okej låt mej titta, gaapa
sen två sek senare så bah: oj , det här var mycket uppsvällt. vi måste ta proer direkt

så de stack mej i fingret och tog mitt blod, sen så tog dom med en topps på mina halsmandlar och grejer.
aja en kvart senare fick jag mitt svar. jag hade inte halsfluss, jag hade ett virus.
och  om man har virus finns det inget botemedel, man får helt enkelt vänta tills den försvinner bort av sej själv.
jag bah: aaaaaaaaaaaaaaah ! jag ville fan ha de där jävla medicinen, så att det härhelvettet försvinner. gud så sur jag blir.
men han sa att jag skulle gurgla saltvatten, det hjälper litegreann. så jag har gjort det nu , och de blev lite bättre :D
aja, min midsommar kommer suga hästballe iaf. men men , jag slapp städa mitt rum, och jag slipper att leka lekar, så mini yey för det. nu ska jag iaf  klä på mej och äta nått, hungrig som fan. men vi får väl se hur det blir med det, jag får väl äta soppa eller nått. hejdå raringar <3



aså jag är helt kär i bilden, den är så himmla fin :')


Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw älskling du är fin:)§§

/Julia

2009-06-19 @ 16:03:16
Postat av: A'et

Du själv är fin :)§§

Krya på dig.. =)

2009-06-19 @ 16:51:02
Postat av: matillan

tack tjejer :D <3

2009-06-19 @ 19:34:15
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0