buddy holly

tjosssan :D har inte skrivit på länge , i know. men min blogg har ju lixom vart så jävla ful så har inte vart så taggad. men eftersom min underbara bästa vän angelina har fixat den så ska jag börja blogga så mycket som jag hinner och orkar hih. fast jag venne, jag kanske fixar den själv sen. vi får se om jag fattar hur man gör hihi.
den här veckan har jag vart på prao ( burger king ) , första dagarna sööög hästkuk fan :O detenda jag fick göra var typ att svabba golv och städa.men sen typ på onsdagen så fick jag steka kött och göra hamburgare och lite allt möjligt. och seriöst det va askul :D
igår så var jag på buddy holly med skolan. det är en musikal på göta lejon, asnajs faktiskt. Brolle var huvudpersonen, och fyfan va söt han är , omg asååå :O på vägen hem åkte vi sån här buss som man åker långt med. och när vi var i väsby gick vi till maja (jag,jenko och jullan). vi satt typ och snacka hela kvällen, sjukt mysigt vare.har ju inte träffat maja på typ en månad satt aa det va najs.
idag har jag  vart först med maja och jenko och jullan, sen bara vart hemma och cillat. nu ska jag väl kolla på despret eller nått , hihih pussen <3


här är jag och lollo på göta lejons toalett ,hiih coola vi är aso ;) <3

jag på gt's toalett ;) (i know , jag ser lite mobbad ut men wtf? ) :P

Kommentarer
Postat av: carro

bully holly va bääst :)

2009-03-08 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0