dålig updatering i know !

hejsan sötnosar ;) idag har jag vart i skolan, astrist :S aa jusste dagens bästa, på jumpan gjorde jag måål på nån fotbolls grej. haha första gången i världshistorien jag gör mål :O snacka om att jag vart glad hahaha kännde mej fätt duktig ;) efter skolan hänka jag me lollo och passa benja och benjamin, hon är barnvakt till dom. det va askul faktiskt , så söta dom var, helt obeskrivligt azzzzzzzå :D efter det gick vi hem och käka (hhahaha svullon) och sen satt vi vid datan. de va typ de. jag kom hem för typ en halvtimme sen och jag ska väll tagga in i dushen snartyyy.
men nu lite om helgen. jenko sov hos mej hela helgen. i fredags drog vi hem till julla vid typ nio tio tror jag och där va vi hela kvällen. asmysigt. sen på lör kollade jag och jennie på melodifestivalen och måla mitt ena rum. aså jag längtar tills allt är klart. det kommer bli så grymmt najs :D
på söndagen käkade jag middag med emma och ida. det va askul. vi satt typ och snacka minnen och kolla på gammla vidior. shit vad man saknar tiden aså. hahahaha kommer ihåg den tiden då vi va hela tiden, fätt chill de va. menmen , pallar inte skriva mera. byyye ;) §§

Kommentarer
Postat av: hanna

heej, din blogg skulle bli skit bra om du hade minst en bild i varje inlägg och typ videobloggar lite, typ berätta va du har gjort och kanske lägger in dagens outfit och inläggen behöver nt va så långa för då är risken att man inte orkar läsa och att man går till en annan blogg ist ... :/ btw annars gillar ja din blogg men berätta lite om dina komisar va du tkr och tänker om saker , stora bråk mellan typ kissie lr nån brukar göra allt skit bra , haha nej men ja skoja bara men jaa dt va allt ja ville säga !

puss och kram fortsätt blogga för din blogg är jätte fin och bra ! :)<3

2009-03-17 @ 23:54:23
Postat av: ida

saknar också tiderna med er, hihi

2009-03-18 @ 10:42:16
URL: http://femhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0