magsjuk :S

shulililuuu. idag är jag magsjuk, kul eller huur ? noooot. fäätt lack jag blir asså. så jävla äcklig sjukdom, vrf finns den ens ? idag skulle jag ju lixom vart på praon, men ist så ska jag vara hemma och plugga å spy , fyfaan asså.
igår va jag ju på båtmässan, de va skitkul. jag gick in i värra lyxbåten, tre sovrum, två toaetter,kök,och vardagsrum, ofta man har så stort ?:O de är ju lixom så som man typ har hemma vafan , eller kanske inte, menmen.vi gick iaf omkring där och kolla på flytvästar, för jag mst ha nyy, min är ju lix asful. men jag hitta ingen som jag ville ha, satt jag får köpa det nån annan gång. pappa köpte simfötter och syklop, haha han älskar att dyka. och sen typ köpte han lite saker till vinsufingbrädan, jag har bestämt mej att i sommar ska jag lära mej att surfa. fatta va gryymt? :D pappa har lovat nu att han ska hjälpa mej , hihiih.

veckansnyheter: 
i helgen när jag sov hos maja kom jag på att jag ville bygga ut min garderob, till en sån som man kan gå runt i. så jag snacka me pappa ifall att det gick, och det gjorde det satt ja ska få värra stora garderoben nu :D
sen eftersom min syrra ska flytta ut till gäststugan såska jag få hennes och mitt rum , haha jag ska typ spränga väggen imellan. det ska bli najs som faaan , aah vad jag längtar.

orkar inte skriva nått mer nu , satt jag lägger upp en bild på mej och mina älsklingar.



fätt osäriös bild , kolla mej lixom , jag ser ut som en rynkig kärring. HAHAHA

so long suckers <3


Kommentarer
Postat av: maria

haha fin bild, du blev bara tvungen att ta den där jag såg ut som jag vet itne vaaad XD haha :) <3

2009-03-11 @ 19:26:03
URL: http://baramariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0