onsdag praaaaaao

hej alla söta :D idag vaknade jag hemma hos jennie vid typ kvart i sex. sen gick jag upp och siminka mej och åt och sen tog jag buss och tåg till stinsen , för er som inte vet så praoar jag på bk där. orkade inte skriva igår för jag sov hos jennie, palla blogga då lixom. aja tillbaka tiill praoen. det började med det gammla vanliga, tvätta maskinerna och preppa (fixa i årdning maten) sen så när vi öppna gjorde jag hamburgarna, haha fätt me grym jag är ;) sen käka jag lunch , burrito från tacobar. aa sen gjorde jag hamburgare, diska och all sån där skit , och jusste knarka kaffe också. och sen slutade jag vid tre. och när jag kolla på mobilen hade jag missat samtal från äääääniie , så jag ringde upp. och snacka om glad jag blev när jag fick höra att hon fått praoplats på picchus café i gammla apoteket, för det betyder att hon ska sova hos mej i hela två veckor, de ni ;) sen snacka vi om massa roliga saker som vi ska göra på valborg (annies födelsedag). kulkulkul säger ja bara  :D hinner inte skriva mer nu hare bääässst , pussen <3

jusste glömmde nästan, grattis sandra på 15 års dagen :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0