ROMME :D

tjoooo motherfuckers :D idag vare ju romme lixome, asnajs.jag åkte med lollo, jennie och freja i början men sen dissa jenko oss för att hon tyckte vi åkte för svåra backar. menmen sånt e livet. hela dagen har varit askul, först åkte vi på romme syd men sen i slutet åkte vi på den andra sidan. den backen som är under sittliften är så jävla najs. haha jag och freja tävlade om vem som komm först ner, och vem tror ni är bäst och vinner alla ggr ? jo jag :D (fast hon säger att det är skidornas fel).
ehm , kommer inte på nått mer att skriva, hhhhhhm...jooo jusste , när vi satt och käka fick en kärring värsta flippen. hon ba sprang ut på backen och börja skrika åt en snubbe. först ba : VÄÄÄÄNTA (sära fätt argt) sen när han stannat så ba: DU LOVA ATT DU SKULLE VÄNTA, FYFAN , DU LYSSNAR ALLDRIG PÅ MEJ och blablabla. det va askul att lyssna på , fast de va jävligt synd om deras barn för den vart typ utskämd och sen lämmnad ensam. för pappan åkte ner och mamman gick in och åt igen , så han ba stog där helt själv i backen och fatta inte vad han skulle göra :'(
and by the way , ni som inte vart i romme , hihi ni fattar säkert ingenting om vad jag skriver, menmen ni får leva utan det ;)
hihihiih pusssseeeen <3 , ( bilder kommer när jag fått dom från jenko :D )

Kommentarer
Postat av: Jonna

När kommer fler inlägg? :) vill höra vad du har för dej

2009-03-30 @ 18:22:38
URL: http://jtiptop.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-03-30 @ 18:23:22
Postat av: matillan

hahah jag ska börja blogga så mycket som jag orkar jonki :D

2009-04-04 @ 14:01:54
URL: http://matillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0