bäste barnvakten ever :D

nu är jag nyvaken och ska snart käka pizza (SVULLO I KNOW ) men men , man måste ju få svulla some time ? :P jag har också vart barnvakt idag, puuuuh va gjobbigt det är. eller ganske kul också, leka me dockor och hästar, komma tebax till childhood you know ;) men de är ganska ansträngande även fast man inte tror de, en timme är som en hel dag :O.
hahha jag sommnar altid när jag kommer hem, eller det gör jag alltid typ, venne varför. skolsyster säger att de beror på att jag äter förlite och får i mej förlite näringsämnen eller vare va , men shit , då¨har hon inte sett mej äta ? :O äter fan hur mycket som hellst nu för tiuden.
menmne , nu ska jag käka.
aa juste, vem FAN har kommenterat lollos blogg (guesss.blogg.se) med mitt namn ? bara så alla vet så är det inte jag som har skrivit att hon ska langa bild på sin kille. :S
pussen suckers :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0