did you know that ?



1. jag skriver faktiskt dagbok ibland, alla "stora" saker jag gjort finns med i den, jag har skrivit sen jag var 7 år så de är ganska funny och läsa.

2. jag har blåmärken  på mina stortår sen praoen. jag tappade en grej på fötterna och de bara vägrar att försvinna.

3. jag älskar att bygga kojor, hus och grejer. de är skitkul på landet när jag och mina kusiner bygger vår koja. man får lixom designa som man själv vill.

4. jag är ganska blyg i vissa fall , fast de kanske ni visste ?

5. jag gillar att gå till tandläkaren, älskar att sitta i dendär stolen när de hissar upp en och grejer.

6. jag är jävligt bra med barn, eller för det mesta

7. jag hatar att såra folk, mår piss när jag gjort det. men ändå så gör jag det , cp

8. jag hade en bästavän när jag var liten som hette matilda , hon fyllde år samtidigt som jag. hihih de va lite coolt. jag saknar henne faktiskt, de var ett tag sen.

9. jagn har kännt jennie i 10 år

10 . jag rider och har gjort det i snart 5 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0