fula datan får bli min bloggdata

god morgon alla söta. eftersom min gammla data som jag bloggade på blev tillbakatagen av min syrra , får jaga nu använda min uber gammla bärbara som är helt sneknullad. men de får funka.
igår kom annie hit en sväng efter att hon gjort sitt moppe kort grej.  OCH GISSA VAD, HON KLARADE DE , jag är fätt proud of you.vi snackade om en massa som hänt och så. de var skitmys. sen när hon dragit kom min mamma hem, fätt  surig hon va. det första hon säger är: har ni inte gjort nån mat?
gud va sur jag blir , och lalalala massa mer skit som jag inte pallar ta upp. så då tagga jag till elviras "hus". vi chilla galet där , och  hade lite kul. sen kolla jag på desperet housewives ,  love it :D menmen , nu ska jag göööra mej iårdning eller nått. ccc yah biatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0