god morgon sötnosar

nu har jag klätt på mej och sminkat mej , packat väskan och aah, jag är helt redy to go. jag älskar att vakna på morgonen nu för tiden, har blivit fätt morgonpigg :O. och det har ju med för det första att vädret är asbra, när de va vinter ville jag bara sommna om, frös ju aschlet av mej när jag steg upp up sängen. sen så har det med att nu har jag mitt underbara rum, visst det är inte helt klart men snart så. sen så är det jävligt skönt att vakna vid halv sex

här är en lista på saker som man hinner med om man vaknar i tid :
 
*frukost
*duscha
*blogga
*fixa sej utan att stressa
*man kan chilla kvar i sängen ett tag efter att man vaknat
*man hinner plugga på prov osv


man hinner med massor, och jag lovar er, de är asskönt att inte stressa på morgonen <3
c yaaah biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0