hata väsby


aså jag har värra lackdamp nu, palla knivhugga en tjej med en kökskniv ? vafan hjälper de till, äre kul på nått sett?
och bakifrån ? om man ska göra de kan man ju va modig och titta på henne när hon lider ? jävla cp unge....
hoppas dom hittar han som gjorde de och att han blir inlåst resten av sitt liv :@

menmen, nu ska jag berätta om min dag. vaknade typ vid sex. fixade mej på några minuter, sen gick jag ner och kolla på the voice. pallade inte lägga ner tid på sminket, var ändå ful som fan me alla mina finnar :S
iaf, jag sommnade framför the voice och sov tills jenko kom. sen gick jag te skolan. hade asont i huvet, höll på att dö, och va sjukt irriterad på allt och alla. jag venne men så fort jag kommer till väsby får jag damp på alla. jag är inte såhär i vanliga fall, jag är allid glad lixom ? eller va ? jag venne, nu är jag på sämst humör iaf :S är irriterad på mamma och elvira, vet inte varför, de är bara dryga och sega, fattar typ inget av vad jag säger, sen klagar de bara hela tin :S
på no'n var jonas typ snäll mot mej för första gången, wihooo äntligen. han har typ behanlat mej som skit sen mitt utvecklings samtal. bara för att jag sa att jag tyckte han var dålig för att han gjorde allt så snabbt så att jag inte hängde me. palla...bara för att jag är trög ? :O mmmmm, jag venne va jag ska skriva mera, eller jo jusste. på fredag ska jag och några brudar hem te maja och ha det chillnation , kan inte skriva vad vi ska göra, för vem vet, majas mamma kanske läser ? tell u later anyway babys ;)

JUSTE , GRATTIS TILL MIN BABY ANGELINA SOM HAR FÅTT SITT MOPPEKORT
NUE, PUSS PÅ DET :D NU KAN VI ÅKA RUNT OCH DISSA ALLA SOM DISSAT OSS HELA TIN. WIHO :D TJOCKT NAJS !

här kommer mer bilder från trollhättan på mej och baby
  


och såhär ska jag se ut på musikalen , ingen mobbar , för jag vet att jag är ful som fan
   

här är några på mej när jag hade tråkigt höhöh'
 

tack asli för bilderna , hihih gillade den du skrev på, matillan the one and only :D /matillan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du e så fiin <3

2009-05-25 @ 20:46:35
Postat av: Asli

hehe vassegood :)

Men de e ju sant , you are the one and only matillan :D

<33

2009-05-25 @ 21:33:43
Postat av: Asli

Ojöste , glömde säga på förra kommentarinlägg grejen , de har typ gripit en kille som kan ha gjort de . Polisen förhör snubben nu. :S

<3

2009-05-25 @ 21:37:56
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; tacktack :D

men din blogg är ju med fin !

godmrgon föresten ;)

2009-05-26 @ 05:38:04
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0