HATAR MIN DATA

hej bloggen, har inte kunnat updatera för att min data är snaknullad. iaf allt är kortfattat nu för jag pallar inte. igår va jag med ida och några. de va skitkul faktiskt. idag har jag vart me ida hela dagen, vi har vart ute inne solat vandrat ah ganska mycket. nu sitter jag hos ida, hon ska ta en dusch och sen ska vi tagga ut eller nått. hoppas de blir kul. eehhhm...kommer inte på nått mer å skriva. juste ikv kanske jag ska dra till maya med några brudar och kolla på melodifestivalen. skitmys. aja, bilder kommer sen när min data har fixat sej, byye <3


här är en bild på min baby , visst är hon sötast ? hihi, love u <3

Kommentarer
Postat av: ida

haha sötnos, älskar dej me <3

2009-05-16 @ 17:47:57
URL: http://femhundra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0