heej matte nöörd

nu har jag faktiskt gjort klart matte läxan :D stolt som fan , för jag fatta nästan allt. sen rättade jag mitt matteprov och a det gick ju sämst. lixom om jag inte kunde de på provet. hur ska jag då kunna de nu ? :S sajk.
idag har jag iallafall vart i skolan. freja sunshine var där, de var najs. hahah de va fätt kul sista lektionen (jumpa) då hade vi fritt, alltså vi fick göra vad vi ville. så jag och några spelade brännboll. så skulle putte vara me, och när han ska slå tar han i som fan så hela slag grejen flyger iväg på mej och jenko. HAHAHAHHAHAHHA , vet ni hur kul de va eller :O:D. asgarv.
sen efter skyndade jag hem för att jag skulle hämta hanna på dagis. de va chill å träffa alla barnen där. en va fett konstig. den kolla på mej och bah: hej. sen följde den efter mej när jag skulle in och hämta hannas grejer.
å jag snackade ju me hanna under tiden vi gick innåt och bah: ja nästa gång cycklar vi om det är fint väder. de är ju inte kul att cyckla när de regnar. aaah och vem tror ni svarar ? , JO den lilla random ungen som följt efter mej. den bah: jaa de går inte att cyckla balblabla.
HAHAHAHHAH WTF ?! jag ba kolla på den och baah eeehm, vafan gaggar den om. fyfan va kul de måste ha sett ut, de va fan dagens. kanske inte låter så kul, but i promis, it was :D 
 
nu ska jag nog städa i mitt rum i think. hatar att ha stökigt. men vi får väl se om ja pallar.
c yaaaaaaaaah biatch


fattar ni , i love matilla eriksson :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0