hej bloggen

idag är jag hemma och sjuk. har typ värra förkylningen och ont i halsen. sen är jag lite snurrig.
har precis snackat med min bästavän och fått reda på lite saker som inte var så kul att höra.igentligen bryr jag mej fan inte ett skit om allt som sägs, men de är fätt knas att prata om nån när den inte är där. för hur fan kan man då försvara sig ? sen HATAR jag falska jävlar, visserligen är jag en själv. jag säger alldrig som det är till personen i första hand, och vet ni varför ? jo därför att jag hatar att såra folk. jag mår så sjukt dåligt av det. visst ,det är fittig stil att ge nån förhoppningar å sen dissa den totalt , i know. men de va inte de jag ville, eller planerade från första början. jag visste inte hur jag kännde och gav små förhoppningar. sen vart allt knas och ah jag sårade en asfin person utan mening. men allt var inte mitt fel, hur mycket alla än tycker det. jag gjorde som jag kände, och ah jag är som jag är. jag gillar inte "förhållande" för jag vet hur det blir, det är alltid nån som blir sårad i slutändan. och tro mej , det har varit jag sjukt många gånger. aså jag börjar alltid gilla nån , men sen efter ett tag blir jag bara irriterad och dissig, och sen slutar det med att man inte snackar med varann.
och jag vill ändra på mig, det var därför jag skrev allt dehär. eller kanske inte bara därför. det här är mina tankar, och funderingar som är kul att skriva ner. jag älskar mej själv och kommer alldrig ta åt mej av skaker som jag vet inte är sant. men det som jag vet att jag gjort fel skämms jag oerhört mycket utav, och tro mej, jag lär mej från mina misstag.

här är det som jag ska ändra med mig själv
* inte vara feg , utan säga som jag känner redan i början.
* sluta d**** och r****
* tänka innan jag gör saker
* vara snällare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0