hej bloggiiish

idag har jag först vart i skolan, lite trist att freja inte var där faktiskt, vare sjukt sugen på flumm. 
aja efter skolan gick jag och nåra hem te fedde. sen kom putte, och vi kolla på emil i lönneberga. HAHA sjukt kul. 
sen efter det tagga vi hem te mej (jag, julla,fedde,jenko,putte,maja) vi va här och hade kuddkrig i mamas och pappas säng, hahaha de va askul. putte va helt vild :O sen gick vi te maja ett tag, hälsa på hennes dogs å lite sånt. och nu sitter jag och bloggar och de spelar gh. tyyp alla ska tagga hem snart, å då mst jag plugga matte. klarar inte av ett ig till :S 
sååå aja det var typ allt för idag. 

jag älskar dej angelina bästavän, du är min  sunshine, mitt allt. you know baby, oavsett hur mycket alla försöker så kommer inget att kunna sära på oss , vi är bäst. love us. byyye <3


WE RULE BIATCH !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0