i love u amanda <3

hej allihopa, nu ligger jag i annies säng och chillar galet. har typ uppsvullen mage men är ändå på bästa humöret.
har gjort sjukt mycke idag satt jag pallar inte ta upp allt. men ah juste , jag och amanda är tsm nu , love u baby <3
hon är så sjukt bra, typ bäst vafan. och palla att alla tror att vi driver ? :O
menmen , har typ chillat runt hela dan, typ vart hos sandra, vart ute , städat , käkat, sjungit (HAHA AS USUAL) och a massor. juste träffa en kul brud idag som har föräldrar som är stumma, så hon pratar teckenspråk me dom, fätt coolt :D jag lärde mej att säga flaggstång hora och matillan , hihihi :D.
nu är vi iaf hemma och ska chilla vidare, puss på nosen baby <3 :D




jag älskar dej bästavän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0