i love u

det finns personer som jag ärligt skulle kunna dör för, några som värkligen betyder just "allt". det är helt sjukt hur bunden man kan vara till nån annan, tänk om den försvinner lixom, vad händer då ? visst de är ju inte så att jag dör precis men ärligt så vet jag inte vad jag skulle göra.  kanske börja skära mej ? venne...
de jag vill komma fram till är iallafall att ,har du någon som alltid gör dej på bra humöör ? nån som du blir glad utav att se ? eller bara vill tjuta av glädje när ni inte är osams ? jag har faktiskt det. ibland när vi bråkar vill ja bara skjuta mej själv , seriöst de är typ de värsta jag vet, men när vi är vänner känns det som att jag kan göra allt. får värsta kicken till att klara vad som helst. jag vene, jag kanske är helt wierd som skriver det här på min blogg, men wtf ? jag skriver exacly what i want here. så aah, fuck of if you don't like.
  ibland när jag lyssnar på vissa låtar så får jag lyckokick också, typ som utan dina andetag med fairytale. det påminner mej om i skommras när jag annie och jenko (jennie) alltid va. aså ibland böjar jag nästan böla för det är jävligt sorgligt om man tänker efter. vi  var så tajta, och sen poff så var vi bara två kvar. menmen , de är ju så de blir.
men iallafall, kommer ni inte ihåg tjejer. när vi lyssna på den låten , samtidigt som vi sminka oss, fixade håret , och tog massa fjortis piics, visst va tiden härlig, helt fucking underbar. jag känner värra känslan när jag tänker tillbaks, det är inte så att jag vill tillbaks och ändra massor som gick fel för ah gjort är gjort. 
hela det här inlägget är mest till för mej faktiskt, så jag kan gå tbx och läsa mina tankar nån dag som inte är lika bra som denhär, och få en feeling of happyness hah.
 jag älskar mina vänner helt enkelt, ni är alla sunshines. puss <3

 

kommer ni ihåg ? jag gör, och de var en askul dag.  love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0