lista (igen)

Hur många gånger har du varit kär? två gånger tror jag

Favoritgodis: Naturgodis, älskar nötter.

Coolaste stad du har besökt: venedig

Action eller Skräck? både och

Vill bli när du var liten: vetrinär och tupppsykolog (fråga mej inte varför :S det finns inget sånt jobb ens)

När fick du din första kyss: när jag var tretton tror jag

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? jag går ju där nu satt, jag är vanlig. normal bra i skolan å så

Vad är du beroende av? kläder

Dagens roligaste händelse: kommer inte på något

Dagens tråkigaste händelse: mhm vet inte

Dagens humör: glad positiv

Vilka tv-program följer du? desperet housevives typ

Vad gillar du mest med dig själv? min personlighet, den äger

Vad gillar du minst? falska äckelpersoner :S

Vad är det roligaste du vet? vara med annie bästavän

Har du något motto? lifes to short to be serious :D

Hemlig hobby? ööh, jag vet inte

Något vi inte vet om dig? jag var väldigt tjock förut

Vad ångrar du? att jag bantade förra hösten, och lite saker från i helgen

Vad önskar du? att jag va bäst i allt

Vad klarar du inte dig utan? fundation, data,tv,vänner

Vad gör du helst en vardag? shoppar med vännerna

Vad gör du helst en lördagskväll? kröökar å flummar :D

Vad har du mest av i din garderob? massor av tröjor och nästan inga byxor, använder bara tights tyyp

Drömjobb? psykolog, det verkar kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0