lördags kväll

helluu , idag har jag  svullat mackor som fan, bara satt alla vet. HAHA tjockis -_- , har fan äit typ 20 st :D
menmen , jag ska berätta om igår. de började med att vi var inne hela dagen, tagga typ ut me annies moppe en snabbis för att vi skulle te hanlarn och kolla iaf de hade piroger , men de hade de inte :( snacka om att jag och annie vart på dåligt hummör då, vi ville v'ärkligen ha de :'(. aa men iaf , life goes on :D vi tagga iaf ut sen på kvällen och mötte alla vid dagis, och sen tagga vi vidare till skolan. efter ett tag kom polarna (HATA) så då gick vi till gården för att marre och jessica skulle köpa chocolad. och när vi ska köpa så bah :
alla threee ? säger han i kassan eller va man säger, men typ en fransk dialekt.
en tjugaaa ? säger han sen
HAHAHHA , FYFAN VA VI GARVA. SÅ JÄVLA KUL. de va dagens.

sen gick vi tebax iaf och då åkte jag me matte på hans fyrhjuling, vet ni hur kul de va eller ? typ askul.
vi åkte iaf upp till dagis och chilla. sen kom voffe tror jag han hette med sin flakbil eller vare va. så vi typ 20 pers hoppar upp och åker runt hela skokloster, och medans så sjunger vi den hära, you spin my head round round right round when you go down. de va typ askul :D sen snacka jag lite me erika och tommy också, fast de löste inget. HAHA de var typ bara jag skom snacka as usual :D sen kommer jag inte ihåg så mycke mera, eller jag pallar inte skriva de hihi.
eller jo, för de är askul. jag och marre smög ut typ vid två för att vi mådde lite illa och vlle gå en kvälls promenad.
så går vi typ till nybyggda, men när vi är påväg tebax så kommer det några te dagis. och jag och marre är heeelt osminkade satt vi bah smyger förbi. vet ni hur mycke vi garva eller ? så sjukt fula vi var då. hahahaha sjukt kul.
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH, damp -_-.

nu ska jag fixa mej så att vi kan gå ut och gå eller nått, c yah biatch <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0