morgon och tidsfördriv

godmorgon. idag va ja fätt seg på å vakna :S jag är alltid det när jag tränat dagen innan :S ah nu iaf så ligger jag ba här ,har asont i magen. käka värra mackorna och greejer, typ övermätt :O
pallar inte skriva, det värker för mycket i magen HAHA satt jag lägger in en annan skit ist.
pussen biatches <3

DITT LIV
vad heter du? matilda
mellannamn då? anna
vart bor du? upplands väsby
trivs du där? nej, typ inte
brukar du läsa horoskop? ibland när jag har tråkit
har du körkort? nope
äger du några converseskor? nej
favoritdjur? huund :D
vad spenderar du dina pengar på? kläder, möbler, smink, sl,
senaste konserten ? oh shit, de va länge sen
festar du? jaaau
 sprit, cider, vin eller öl? allt utom sprit
brukar du bli för full? näääe
antal kuddar i sängen? två sovkuddar och typ fem prydnads
kan du baka bullar? hahaha nej men ska typ göra de idag eller imorrn
bläck eller blyerts? bläck
mc donald's eller burger king? donken <3
är du allergisk mot något? whalnötter eller hure stavas, och typ socker
äger du ett busskort? näääe, åker på mobilen
dricker du blå, grön eller röd mjölk? the green one
vad åt du till frukost? macko och mjölk plus en banan
hur ser du ut idag? svarta tights, orange/rosa tröja. svart spetsband i midjan, utsläppt hår.
har du haft sex idag? näe
nästa mål i ditt liv? har många mål
vad såg du senast på tv? vakna med the voice
hur svarar du i mobilen? aa, eller aah hallå
vem ringde dig senast? kommer inte ihåg, tror de va papi
vad sa den som ringde? han förklarade hur man satte på projektorn i mitt rum
antal timmar sömn inatt? många
sov du ensam? jupp
vad innehåller din favoritnattmacka? lingonbröd med sån ost som annie har hemma

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng: jag
såg dig gråta: HAHA, annie
fick dig att gråta: marre HAHA , fast jag fick skylla mej själv -_-
du delade en drink med: öhm heh annie kanske , kmr inte ihåg
du gick på bio med: de va länge sen, typ me annie,ale å fedde
du gick på stan med: marre och mutze
skällde på dig: ingen
skickade ett e-mail till dig: matte läraren tror jag, han skickar alltid många mejl

HAR DU NÅGONSIN
sagt "jag älskar dig" och menat det? ja,
bråkat med ditt husdjur? hahah ja hatar dom mest
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? ja :O

SAKER
tar du droger? nejnejnej
dricker du? ah det händer väl
vem är din bästa vän? annie, jennie är de närmsta
vad är du mest rädd för? att förlora någon som betyder väldigt mycket
vilka kläder sover du i? troser, stor tröja
vart vill du gifta dig? vid vattnet
vad hatar du verkligen? falska äckel
har du varit kär? ja
kör du? nä
har du ett jobb? nej, grundskola
gillar du att ha folk omkring dig? ja, men ibland äre skönt att va själv

STUFF
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? ja,
är du ensam nu? ja.
några piercings/tatueringar? HAH, har en fejk tatoo på magen :D
låtar som fastnar i ditt huvud ofta? secondahand serenade "fall for you" tänker på den nu :D så grymt fin
vill du gifta dig?om jag hittar nån som jag vill gifta mej med så ah
vill du ha barn? ja, när jag är typ 27 ;)

FAVORIT
rum i huset? my room
typ av musik? just nu äre love songs
månad? juni, det är väl då vi går på sommarlov

DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit?  nej
köpt någonting? eehm , en väska
varit sjuk? nej
sagt "jag älskar dig? ja dt tror jag att jag har
velat säga till några att du älskar dem? nepp
träffat nån ny person? såklart jag har. de är ju bara att gå ute så träffar man massor av nya xD
saknat någon? ja
kramat någon? ja
kysst någon? i don't think so

SENASTE
låt du hörde:  eehm, secondhand serenade "awake"
film du såg: emil i lönneberga, HAHA SJUKT KUL
drink du köpte: kommer inte igåg
mat du åt: mackor och mjölk , plus en banana
gången du åt en 7-Eleven korv: är vegitarian
människa du slog: fedde eller elvira tror jag
stora bussresan? typ till romme, för aslänge sen
långa telefonsamtal: igår, med annnie bv :D<3
dusch: igår kväll

nu ska jag gå på toa, är fätt kissnödig HAH, c yah <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0