musikal rep och barnvakt

 hejhej , det här inlägget ska mest bestå av bilder från idag, men jag slänger in några ord om hur den vart också.
de va ingen vanlig skoldag för min klass idag, utan vi tränade muskikalen, de gick väl hyfsat för min del.
sen var jag barnvakt efter de. men när jag skulle skjussa hem henne på cyckeln från dagis märkte jag att hennes päron hade glömt att ta med nån den morgonen -_- menmen , de gick bra endå, vi fick låna en skid/pulka hjälv ist :P
nu kommer massa bilder från idag , njut.

    
   

de där va min "outfit" för idag haha (så ser jag ut på musikalen)

   
   
  
  
   

de var lite roliga bilder , right ? haha
nu ska jag duscha och mysa ner mej framför house,puss på rumpan vi sysns imorrn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tackar vilka snygga bilder du lagt ut på mig ( noooottttt):O

/ julls

2009-05-27 @ 21:54:32
Postat av: matillan

varsegod gumman <3;)

2009-05-28 @ 16:27:02
URL: http://matillan.blogg.se/
Postat av: lousie

åh jag älskar bild nummer 1 och 2, kan det bli bättre? :O

2009-06-02 @ 16:09:58
URL: http://guesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0