my day

hej , idag gick jag te skolan me värra förkylningen och grejer. kunde lixom inte vara hemma, för jag skulle ju passa hanna efter skolan. jag skippa jumpan som var sista lektionen, drog hem , hämta cyckeln , hämta hanna och tagga hem till henne , var där i tre timmar och lekte med lego. sen kom johan och då drog jag hem. det var hela mi  dag.

ah här är lite kul saker som hände under dagen.
när jag hämta hanna kom massa random ungar fram och ba, vems mamma är du ? i min hjärna: baaah what ? ser jag ut att va 40 eller ? .
hahah nej men jag drev, jag ba: nej jag ska bara hämta hanna.
dom bah , ahaaa och så fortsatte de följa efter mej. lärre.... de där me dagis är inget att lita på. kommer ihåg när jag va liten , hatade dagis och dagmamma då. ville bara hem hela tin. och anledningen till det var att  mina föräldrar jobade sent så jag fick alltid sitta kvar själv till 6 när alla andra hade dragit....så fick jag sitta där själv och spela spel.. ussch hemsk tid.

nu ska jag käka middag by the waaay , c yaaaaaaah (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0