om mooi

FULLSTÄNDIGT NAMN: anna matilda eriksson
FÖDD: 940324
BOR: upplands väsby
SMEKNAMN: matillan,tillan,tilko,matilda och måånga fler
INTRESSEN: vännerna
SKOLA: väsby skola

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD
SAKNAT NÅGON: oh yes
ÅNGRAT NÅGOT: ah fan, massor
LJUGIT: ljuger all the time för vissa
SVIKIT NÅGON: ja venne, tror fan det :/
KÄNNT DIG SÄMST: nepp, altid bäst
GRÅTIT: HAHAHA ja -_- jag som aldrig gråter
SKRATTAT: ja, everyday
VARIT SJUK: mjo, har haft ont i halsen
VARIT UTOMLANDS:  nope
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
jupp

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA:  nej värkligen inte
SKRATTAR DU OFTA: alltid
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: glad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: asbra
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: jag har tänkt på det men inte sära seriöst
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: jaau

UTSEENDET PÅ DIG

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: grön/blå/gula :s
LÅNGT ELLER KORT HÅR: långt typ
SNYGG ELLER FUL: snygg baby ;)
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE:  ah, eller hatar min röv (gubbröv)  :S
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: jaa det händer :)
ELLER TVÄRTOM?: neeepp
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: ja faktiskt :O
HAR DU LÅNGA NAGLAR: ja , när jag inte klippt av dom
SMINKAR DU DIG: alltid
OM NEJ, VARFÖR SMINKAR DU DIG INTE?: pass

där va lite om moi :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0