söndag

nu sitter jag jessica, annie och marre och kollar på peter pan 2. fätt sorglig :'(. hiner säkert inte kolla klart , mamma kommer typ snart men ah, nu om vad jag gjort idag. först var jag inne och svulla.sen drog jag och bulle ut och mötte upp marre och jessie som gick tidigare, och fatta om jag skämmdes , hade bara lite fundation och va ful som fan :S :O skabb...hahaha när marcus,janke,natta,tommy och de andra kom tagga jag och jessica in i skogen för vi ville inte visa oss.
men vi gick fram tillslut sen endå. hatar att va osminkad asså, så sjukt ful ja är då :S
menmen , vi tagga till handlarn och köpte dricka, som jag sedan drack upp (hihih sorry)
sen gick vi till skolan och solade , eller jag solade de iaf. och sen gick vi hem och va med sjuklingen annie som jag smittat ner :/ sorry gumman <3 wellwell, nu är jag iaf hemma och har precis käkat middag, och ja pallar inte göra nått ikv satt de blir bara chill framför tv'n i think. c you biatch !  

här kommer bilderna från trollhättan
    
  
   
  
  
hihi, jag och jenko hade de kul på tåget, as you see :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0