söndag

hej blogglovers. nu har hela släckten åkt hem. det är ganska skönt faktiskt så ja bara kan chilla och göra vad jag vill lixom, har ju passat min lilla kusin ( han är snart två år). aså han är så grymt söt, love him. jag bah: kan du säga matillan, han : malilla :')
juste roligaste, när vi satt och åt middag igår så ville han ha cola. men emil ( his daddy) ville inte att han skulle dricka det för sen så skulle han bara vilja ha mer och ah börja böla för att han inte får. men ted fortsatte å tigga, så tillsist fick han lite öl av morfar ( typ en droppe ) och det första han säger är BAJS och samtidigt rynkar han ansiktet som fan, vet ni hur kul de var eller ? höll på att dö av garv.
han var assöt hela dagen igår, men jag va så jävla sliten och trött satt jag sommna hela tiden, orkade inte riktigt med att han skulle hoppa på mej hela tiden.
på kvällen kollade jag på film med kusinerna och sommnade till den. hahahah somsagt jag var sliten, brukar inte sommna till filmer, de är mera annies grej. haha hon är så söt , för så fort det blir varmt och mjukt sommnas hon, sötnos <3

idag har jag vart lite med jenko också, vi har kollat på fim, det var typ min dag.
nu kommer bilder från i helgen. (tagna från fuckingbunnyh.blogg.se)


         

1. jag och min bästavän ( i know , jag är belek)<3
2. me and the worlds greatest <3
3. marre söt <3
4. annies tårta
5. amanda gumman <3
6. jag och angelini <3
7. middagen på  annies födelsedag
8. BULLEN :D
9. min "tvilling" jessica <3

that was all of moi today, c yah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0